Wednesday, March 14

P.O.S - Politik : Laman Web Jasa-jasa PM Najib Razak

What The F**k Has Najib Done So Far?

Kamu dah cukup umur untuk mengundi ke belum? Kalau dah cukup umur, apa kata daftar atau check status pendaftaran kamu dekat laman web SPR. Yela, ura-ura Pilihanraya Umum dah dekat dan akan berlangsung tahun ini. Mana tau kot-kot ada rezeki nanti. Orang ini derma sikit, ahli politik itu hulur sikit, senang-senang je dapat duit free. Tak ke untung namanya? Apa nak heran undi kamu kan rahsia. 

Sedang menanti bahang pilihanraya, banyaklah fakta-fakta pasal pemimpin-pemimpin berpengaruh akan tersebar. Dan semestinya PM Najib antara individu yang bertanggungjawab dalam pembangunan negara untuk dekad ini tak terkecuali. Tak heranlah dalam blog-blog dan media massa tak habis-habis berdebat. 

Tadi terbaca dekat amanz.my. Menariknya, di sertakan satu link web yang menghimpunkan segala jasa-jasa PM Najib sepanjang dalam pemerintahannya. Web ini berfungsi memberi pautan terus kepada sumber berita mengenai apa yang telah di lakukan oleh PM Najib umumnya sepanjang pemerintahan. Di bawah antara salah satu pautan yang ada.























Bagi yang ingin turut serta, kamu juga boleh meletakkan pautan berita dalam ruangan khas yang di sediakan. Apa yang perlu hanya Tajuk Berita dan Sumber saja. 















P/s : Rasa-rasa laman web ini boleh pergi jauh tak? :)

0 surat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...