Wednesday, September 21

Demam : Tak Perlu Kata Apa-apa

Hey peeps, hey vavi's, hey guys, hey fans and hey! hey! you! youuu...Agak lama aku tak update blog ini. Hanya dua sebab yang utama. Sama ada terlalu sibuk dengan kerja atau kedua keadaan kesihatan tak mengizinkan.

Dan rasanya sebab kedua boleh di guna pakai. Sudah tiga hari rasanya antibodi aku sangat lemah. Oleh sebab itu jugalah ia merupakan tempat pembiakan virus yang terbaik. Kesannya keadaan metabolisme badan aku tak mampu melawan setiap 'asakan' yang di berikan. 

Badan mulalah terasa seram sejuk, sengal-sengal, malas teramat, tak berdaya dan lemah-lemah. Akhirnya, yes! aku dapat demam selesema. Mungkin puncanya kerana keadaan cuaca yang tak menentu sejak kebelakangan ini. Bila tengah hari panas terik dan lewat petang akan mulai hujan. Suhu berubah dan badan aku tak dapat membiasakan diri dengan perubahan semasa.

So tak ada apa yang nak di tulis sebenarnya. Just nak cakap yang aku demam. Itu saja. haha. Kalau berkesempatan aku akan terus update next entri. Apa-apapun terima kasih kepada kamu yang sentiasa support blog ini ye. Terima kasih bebanyak.

Virus semacam video inilah yang sedang mengganggu aku kot. See yaah..




P/s : Dah lama tak demam. So sekali sekala ok juga. Baru ada masa sikit untuk diri sendiri berehat. Kalau tak sibuk je memanjang.


3 surat:

Emancipated Pt Ltd. said... [Reply]

haha. ok dah tawu kamu demam.hoho

hanjila said... [Reply]

sy pun demam, smua org jatuh sakit. buktinya, panadol soluble habis di pasaran... smoga cepat sembuh en. sam posmen (:

! Sam Posmen ! said... [Reply]

tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...