Sunday, September 25

Fakta Atau Auta : Memey Suhaiza Kahwin Norman Hakim

Bila browse berita online, laptop kamu hanged tak? Kalau tak baguslah. Maksudnya sistem Adware kamu masih berfungsi dengan baik.

Sebelum ini kontroversi percintaan hubungan antara pelakon Norman Hakim, 35 dan Memey Suhaiza, 23. Akhirnya, semalam mereka berdua telah di nikahkan sebagai pasangan di rumah keluarga pihak perempuan. Dengan mas kahwin RM 22.50 beserta wang hantaran RM 24,000, hanya sekali lafaz, Norman menjadi suami kepada Memey.   

So, setel dua-dua dah kahwin dengan sah. Sedikit sebanyak beberapa kontroversi sebelum ini telah terjawab. Tapi apa sebenarnya yang menarik mengenai pasangan ini? Sampai beritanya terlalu sensasi sama ada di akhbar mahupun di blog. Apakah kebajikan yang telah di sumbangkan? Rasanya...? Ada jawapan?

Apa-apapun sebenarnya aku lebih tertarik mengenai apa yang telah berlaku mengenai mereka berdua. Bagaimana saat tibanya perkahwinan mereka.


Fakta atau Auta?

1. Sut gaun dan kasut bertatah mutiara Rafflesia milik Memey Suhaiza dari Vera Wang bakal di pamer di Muzium Negara seiras seperti gaun, kasut dan subang Kate Middleton di Istana Buckingham tetapi percayakah cincin berlian Rosmah yang lebih bernilai tidak sesekali akan di letakkan di muzium?

2. Pergabungan DNA bilamana Memey Suhaiza berkahwin dengan Norman Hakim bermula dengan isu khalwat tetapi mengapakah DNA 'khalwat' antara Anwar Ibrahim dengan Saiful Bukhari sampai sekarang tak pernah berakhir dengan penyelesaian?

3. Keyword Memey Suhaiza pernah menjadi top trending pencarian Yahoo dan Google untuk minggu tertentu sama seperti trending di Twitter mengenai hashtag NajibsAnnouncement tetapi sedarkah hashtag AbbyAbadi hanya sepi di abadikan ibarat sepah di buang. lol!

4. Bajet keseluruhan majlis perkahwinan sama ada di sponsor atau kewangan sendiri Memey dengan Norman bersamaan dengan kos keseluruhan penyanyi pop Malaysia Datuk Siti Nurhaliza dan Datuk K, lebih kurang RM12 juta tetapi yang membezakan mereka, sama ada mempunyai anak atau tak selepas berkahwin. 



P/s : Tahniah!


7 surat:

AZRI said... [Reply]

hahaha..kelakar dohhh

http://azrijohan.blogspot.com

suria lekatlekit said... [Reply]

hahahaha.. fakta atau auta? Wang hantaran yg norman hutang dengan abby dulu sbyk RM11k tu betul ker?

! Sam Posmen ! said... [Reply]

RM11k? sekejap call lhdn. haha

qwert. said... [Reply]

hmm? mana fakta mana autanyaa.

Mek Nab said... [Reply]

Bkn fakta atau auta tapi fakk bub menyampah gile ngn memey..

yusuflaili(Goku) said... [Reply]

Salam;
Aku tak percaya artis kawin artis sekarang ni boleh sampai bila2.

jelah said... [Reply]

yusoflaili- ak sokong...

http://bahteraemass.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...