Friday, September 9

Keputusan : Pemenang Auditions Perodua Lagi Best

Dua bulan lepas aku ada post mengenai Auditions Perodua #LagiBest. Pertandingan yang memerlukan peserta membuat video sekreatif mungkin mengenai kereta Perodua Myvi terbaru yang menggunakan trademark 'Lagi Best'. Ramai juga yang join. Dan akhirnya senarai pemenang telah di umumkan oleh pihak Perodua.

Seperti yang di janjikan Grand Prize sebanyak RM 10,000 akan di berikan. Pemenang bertuah menjadi milik Ishak Bin Ismail dengan video Teka Silang Kereta. Bagi aku dia memang layak untuk memenanginya. Video mind attraction yang mana mesej di sebaliknya berjaya di sampaikan dengan agak baik. Video kualiti pon boleh tahan. 




Manakala 5 hadiah saguhati berupa iPad2 di menangi oleh peserta-peserta yang tak kurang hebat dan menarik idea mereka.

Only the Best dari Cassie Wong Mun Yew dengan bentuk jalan penceritaan di mana seorang amoi yang agak susah untuk bertemu jodoh dan agak memilih. Akhirnya dia tak kisah 'blind date' dengan lelaki yang agak nerdy. Semua hanya di sebabkan kereta Perodua.




Karya stopmotion Keluarga Perodua membawa plot kepada kehidupan seharian yang berlaku. Bagaimana jasa kereta Perodua dalam aktiviti seharian. Baik kepada ayah, mak dan seluruh family keseluruhannya. Video dari Mohammad Nor Akmal.




Video klinikal psikologi Q&A dari Tan Yee Yaw memberi gambaran reverse situation di hospital. Bagaimana interaksi dua hala antara doktor dan pesakit yang sedang berlaku. Rawatan yang di berikan dalam merawat penyakit dan analisis yang di lakukan.




Fight for It pula karya slow motion yang di submit Muhamad Za'im Harris. Memang kelakar habis. Tak tahan nak tergelak. haha. Bagaimana bila member pon boleh hilang sahabat kesan kerana Perodua punya aura.




Hadiah saguhati terakhir video Embrave dari Low Tiong Lim. Impact kemalangan boleh menjejas kehidupan kamu. So kalau nak selamat naiklah kereta Perodua. Dan pastikan mempunyai hot babies sebelum memulakan sebarang pemanduan ye :P Malang tak berbau.




Tahniah kepada semua pemenang. Bagi yang grand prize tu lepas ni boleh la dating kasi kaw-kaw punya. Bawa cewek bermakan angin. Bergurau senda ye. Tak lah bersendirian lagi. 

Cakap pasal bersendirian, Auditions Perodua Lagi Best dah tamat, keputusan pon dah dapat, apa kata sebagai pencuci mulut dan penutup bicara enjoy pula video Alone! di bawah. Awesome tak karya stop motion ni? Chiao...





P/s : Jom pergi Low Yat beli iPad nak? lol :(

2 surat:

nini said... [Reply]

wah....best la dorangnye iklan....kretip....cayala...=D

Tuan Blog said... [Reply]

Hahaha.. memang best klip pemenang tuh! sayangnyer terlepas kalo tak tuan blog pun nak hantar klip gak. Hehehe...

Neway, jom join my blog yang tak seberapa ni. hehehe..

Budak baru belajar blog:
www.storyali.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...