Tuesday, December 13

Rantai Burung Hantu Haram : Join Freemason Dapat Free

Freemasonkah kamu?

Sam berjalan-jalan dekat taman rekreasi. Dekat dengan rumahnya. Beberapa ketika dia terlihat pergaduhan yang sedang berlaku di padang bola sepak. Tumbuk terajang, sumpah seranah semua kedengaran. Dengan perasaan ingin tahu dia terus ke sana.

"Apa yang sedang berlaku?" tanya Sam kepada salah seorang penyokong di tepi padang.
Seorang penyokong menjawab "Biasalah perlawanan antara Masons dengan The Knights of Columbus. Jaringan kontroversi masa tambahan"
"Berapa jaringan sudah?" tanya Sam lagi.
Seorang lelaki dari pihak Masons pula terus mencelah "Erm...entahlah. Tak tahu. Ini rahsia".


Sam kecewa dengan jawapan yang di beri. Dia termenung di tepi taman. Memerhati pemandangan petang. Selang beberapa jam, dia berlalu pergi. Berjalan pulang ke rumah.

Cuaca mulai gelap. Sampai di suatu persimpangan ternampak beberapa orang sedang sibuk dekat kedai. Muka semuanya agak rungsing. Mungkin ada masalah yang tak dapat di selesaikan. Sangka Sam. 

"Berapa ramai kita perlu untuk tukar mentol lampu terbakar ini?" sayu-sayu kedengaran suara mereka berbincang dari jauh. Sam terus mendekati mereka. Oh! Rupa-rupanya mereka inilah penyokong yang di padang tadi. Benak Sam. Suasana ketika itu agak riuh. Semua tak dapat bagi kata putus.

Beberapa minit kemudian Sam bersuara. Tapi dengan nada memerli. "Setelah dengar masalah kamu semua, apa yang dapat di simpulkan, kamu memerlukan 20 orang sebenarnya untuk membaiki lampu ini".

3 orang untuk buat aduan bahawa lampu ini sememangnya bermasalah
2 orang untuk sebarkan berita ini kepada komuniti lain, Temple Board dan juga pihak Master of The Lodge
3 orang untuk belajar dan buat kajian pasal lampu di Lodge
2 orang untuk periksa jenis lampu yang di gunakan oleh The Knight of Columbus
3 orang untuk terus mendesak menyelesaikan perkara ini
5 orang untuk plan cari dana untuk tukar lampu baru
2 orang untuk memberi pandapat bahawa ini bukan cara kamu baikinya sebelum ini 

Dengar saja jawapan dari Sam, semua Masons tercengang seketika. Sam dengan riak terus meninggalkan mereka terpinga-pinga.


Kamu pernah dengar cerita seperti di atas? Mestilah tak kan! Sebabnya, cerita itu hak cipta terpelihara samposmen. Baru sekarang dapat kelulusan Dewan Bahasa dan Pustaka untuk di sebarkan. Haish. Cerita macam ini pon susah nak di publish. Ada kontroversi sebelum ini. Agenda freemason katanya. Setelah di tapis baru sesuai sikit versinya. Ok. Serius tak kelakar!

Cakap pasal freemason ramai rasanya yang dah tau apa sebenarnya benda alah ni. Sebelum ini pon aku ada cerita serba sikit. Apa itu teori konspirasi freemason dan iluminiti dan entri copy paste pasal isu pemberian salam. Semakin hari semakin galak pula aku tengok. Macam tak kena di buat. Semua masalah mesti di kaitkan dengan freemason, iluminiti dan segala macam sebanistas. Itu tak termasuk lagi rumour pelik seperti nak jimat minyak punya pasai dan bilamana Islamnya si Paris Hilton. Kelakar je bila fikir balik.

Sebelum kita teruskan, nak tanya satu soalan lagi. Pernah kamu khatam tengok video The Arrivals? Alah video pasal segala macam konspirasi dan kemunculan dajjal al-masih. Tak cukup, mengenai pendedahan segala gerakan iluminitas yang terselindung di sebabkan puak freemason dan yahudi laknatullah.

Eh ada lagi, tak lupa segala macam simbol seharian yang semestinya bukan kebetulan ianya berlaku. Agenda sebenar tersembunyi di sebaliknya. Kalau belum nontonnya ada baik search internet atau youtube je. Pastikan khatam 51 episod kesemuanya. Versi english ada dan sekarang yang dah di translate ke bahasa malaysia pon available.

Kenapa aku suruh tengok dulu video The Arrivals? Jawapan mudah, kalau cerita pasal gerakan freemason pasti video The Arrivals jadi rujukan dan modal nasihat segala macam. "Bai kamu tak tengok the arrival ke?. Sekarang ini nak tau orang Islam di kawal oleh Yahudi. Kamu murtad sebab guna simbol tu". Lebih kurang yang selalu kita dengar.

Sebenarnya aku taklah menidak dan percaya apa yang di videokan. Sebab itu hanya pendapat mereka. Dah nama pon teori tak semesti benda tu betul ke tak. Tapi yang memelikkan ramai pula yang beriya-iya suruh percaya. Kalau tak, kita di salahkan sebab tak sependapat.

Berbalik kepada isu freemason, pendapat aku mudah. Sila rujuk balik cerita Sam seperti di awal entri. Benda mudah jangan peningkan kepala kamu yah. Kalau lampu rosak beli je mentol baru tukarkan. Bukan apa, takut uban cepat tumbuh kat rambut tu. Nanti tak kacak nak guna produk Yahudi jugak. Produk Islam kat Malaysia ni pon dah banyak yang kena scam. 

Kalau nak pening-peningkan jugak otak tu, baik belajar pasal Math ke. Kalkulus, trigonometri, fungsi terbitan, eng. math. Banyak lagi tak khatam. Tak pon belajar pasal design. Paling tidak boleh create something yang Islamic sikit nanti.    

Oh! Rupa-rupanya ramai lagi yang masih blur-blur sotong. Takpe, mari kita ambik contoh mudah sikit. Ini isu goreng pisang panas punya. Laris di pasaran facebook, twitter tak pon di blog-blog. Semudah ABC just klik share berita pasalnya tersebar meluas. 

Isu apakah? Ia mengenai rantai burung hantu yang haram di pakai. Tak cukup dengan itu freemason kena tempelak sekali. Sadis! Orang Masons merupakan makhluk paling jahat di muka bumi ini. Orang Masons jugaklah yang banyak menyesatkan umat Islam. Kesian kan mereka. Umat Islam jugak semuanya baik-baik belaka. Tapi baik sangatkah?



Apa semua ni ?? pernah dengar nama ini? FREEMASON ? pernah ? kalau nak tahu , mereka inilah kaki kaki DAJAL , mereka join angkatan DAJAL AL-MASSIH ni sebab nak HARTA , KAYA , NAMA , dan jangan terkejut kebanyakannya semua orang2 ternama negara kita , nama nama mereka cukup besar serta yang amat sedih sekali mereka ini antara nya orang Islam - SUMBER


Di Malaysia saja majoriti pengamal tegar MLM kaum apakah. Yang melahirkah anak haram siapakah. Yang berpecah sebab politik? Yang rogol anak sendiri? Yang suka tahyul? Yang banyak habis masa dekat kedai kopi? Yang itu...yang ini...

Berbalik pasal rantai burung hantu haram di pakai, isunya cukup mudah. Agama haramkan pakai atau pamerkan sesuatu menyerupai binatang. Setel! Apa kena mengenanya dengan freemason ke tidak? Pasti imaginasi dan buruk sangka kamu kuat sangat. Tak baik oh!




P/s : Jom join freemason, boleh dapat free kot. Kalau nak beli rantai burung hantu ni, kat pasaran lebih kurang 20 ringgit jugak.

2 surat:

Cik Bhulat said... [Reply]

cikbhulat baru baca issue ni last 2 weeks..mujur xde koleksinya

aidahassan said... [Reply]

"Berbalik pasal rantai burung hantu haram di pakai, isunya cukup mudah. Agama haramkan pakai atau pamerkan sesuatu menyerupai binatang. Setel! Apa kena mengenanya dengan freemason ke tidak?"
ITULAH JAWAPANNYA. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...