Thursday, January 26

P.O.S - Awards : Blog Paling Teruk

World Bloggers And Social Media Awards 2012

Cakap pasal blog semua orang boleh tulis blog. Cakap pasal blog, pasti blog diri sendirilah juga yang paling baik. Kalau tak, masakan kamu akan create akaun dan mula menulis kepada umum? Pasti juga kamu sebenarnya nak penulisan kamu di hargai oleh orang lain. Bilamana orang lain datang melawat dan baca luahan pendapat serta perasaan di blog kamu. 

Setiap hari kebanyakkan jugalah yang akan view his stats. Tengok berapakah pageviews dan berapakah jumlah trafik untuk hari ini. Setiap bulan sentiasa update page rank terkini. Check juga nilai ranking Alexa terbaru. Kalau yang beriklan, setiap hari berkira-kira, bilalah boleh cashout earning. Lepas untuk buat bayar broadband pon jadilah. 

Ya. Itulah realiti sebenar bloggers. Itu jugalah merupakan kepuasan sebenarnya bloggers hari ini. Tak caya? Tengok! Kamu sedang tersenyum-senyum kan sekarang?

Kepuasan sebenar dalam kehidupan kamu, sudah pastilah sesuatu yang di panggil penghargaan. Kalau dalam real life tak salah di panggil pujian. Siapa yang tak suka pujian? Kalau ada pon, pasti dia seorang yang forever alone gilak. 

Setiap orang suka untuk di puji. Percayalah dengan pujian, seseorang menjadi lebih konfiden. Tapi tak mustahil akibat pujian yang melambung, seseorang itu juga akan tewas dengan dirinya sendiri.

Ok. Pujian dan penghargaan tak ada beza mana pun. Cuma penghargaan selalu berakhir dengan perbuatan, dan pujian pula dengan perkataan. Maksudnya, penghargaan kamu akan dapat sesuatu benda yang boleh di pegang dan pujian hanya kata-kata sebagai penambah semangat.

Berbalik kepada topik yang sudah jauh tersasar dari bujuknya, sebenarnya sesiapa saja layak untuk terima sesuatu penghargaan. Dengan syarat kamu ada usahanya. Dalam dunia bloggers, salah satu medium, kamu boleh beri penghargaan kepada orang lain atau untuk diri kamu sendiri. Hanya perlu nominate blog kamu atau sesiapa saja untuk World Bloggers and Social Media Awards.



Awards apakah ini? Sebenarnya ini antara awards untuk para bloggers dan para media yang telah berblog dalam pelbagai jenis skop. Salah satu awards untuk menghargai mereka dalam industri ini. 

Di sebabkan sekarang persaingan sangat tinggi, banyak lagi web dan blog yang lebih berfekdah, maka terasa blog Samposmen sangatlah lame sekali. Blog yang lebih ke arah perihal halnya sendiri. 

Tapi tak apa, untuk menyedapkan hati lara ini, maka dengan berbangganya aku telah menyenaraikan blog Samposmen sebagai Worst Blog of the Year. O Yeah! Silalah vote for me okeh! Sebagai sokongan untuk menjadi kurang lame ass di masa hadapan. heh!





P/s : Ukur baju di badan sendiri.


7 surat:

Shahada Fauzi said... [Reply]

lor..ko ni merendah diri sangat le..ade ke calonkan diri sendiri untuk kategori tu..ish..

boleh kan aku taknak vote..sebab mcm tak padan je..

Unknown said... [Reply]

Salam samposmen,
Betul ckp ciksha tu... You not that worst ok ;)

! Sam Posmen ! said... [Reply]

♥CIK SHA♥ hehe. ok apa kategori tu ;p

MaryaYusof wsalam. erm. tq. rasa terharu pula

monologhati said... [Reply]

gua tumbuk jugak lu karang... gatal betei nak bubuh diri sendiri kat situ.

Makwe Kintan said... [Reply]

Vote for you. please vote for me also in the same category. TQ ^__^

! Sam Posmen ! said... [Reply]

monologhati haha. rilex la bro :P
Makwe Kintan okeh!

Anonymous said... [Reply]

Tak setuju. Tak setuju. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...