Wednesday, January 25

P.O.S - Exam : Blog Tak Update

Tiada Mood 

Sejak sekian lama tak berselera nak update blog ini. Saja berpuasa untuk pause menulis. Tapi kalau bab makan memang berselera habis. Sekali makan berpinggan boleh setel. Pantang di tolak. Sebab utama, makan menjana tenaga dan membolehkan kamu melakukan aktiviti seharian dengan sedikit efisien. Tiada penafian.

Dalam tempoh ini, hati sangat mendesak untuk terus update pasal isu semasa. Tapi dengan berbekal iltizam. Yes! Berjaya tolak semuanya. Buangkan sebentar blog samposmen. Lagipun berupdate ke tak siapa yang peduli kan? *tacing. 

Bukan apa sebenarnya aku sedang menumpukan untuk final exam. Dan alhamdulillah semua telah berlalu seperti yang di harapkan. Sudah berusaha, dan kini hanya menunggu result untuk setiap subjek. So, sekarang terpaksa ambil masa untuk aktif menulis balik. 

Perasan tak, kalau musim final je mesti ramai yang sibuk. Ada yang cool, ada yang rilex, ada yang mengelabah semacam, tak kurang yang serius gilak. Setiap orang ada perasaan masing-masing. Semuanya tak salah pon. Kamu nak poyo, nak serabut ke, nak pulun habis-habis dalam waktu ini tak salah apa-apa. Yang penting kamu tahu apa yang nak di lakukan.

Tapi sebab apa benda macam ni selalu berlaku? Kalau exam je mesti nampak simpton-simpton seakan ini. Kalau hari biasa tak pula. Yes. Sebab mudah, kebanyakkan student suka study last minute. Betul tak? Same like me.



Apa yang  best bila study last minute? Lagi tension kot. Tapi rasanya tak perlu jawab soalan tersebut. Because only an engineering student can understand the value of study on last minute :)




P/s : Awaiting for the result. Neves! 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...