Wednesday, March 7

P.O.S - Paintball : Main Sampai Lebam

Paintball Cool!

Pernah main paintball? Kalau yang belum pernah, baik pergi cuba. Pasti tak menyesal. Kalau nak lagi best ajak member-member rapat, musuh, atau mereka yang sangat bossy dalam banyak-banyak benda. Sebab apa? Inilah peluang kamu untuk 'balas dendam'. Tambahlah jika kamu memang seorang yang selalu kena buli dalam banyak hal.

Minggu lepas, aku dengan member-member sepejabat berpeluang anjur game paintball. Tujuan, untuk eratkan silaturrahim dan enjoy kasi otak rilex sikit. Penat-penat bekerja release tension itu perlu. 

Ini kali pertama aku main paintball. Penatnya, boleh tahan jugaklah. Kalau nak di bandingkan main paintball, sebenarnya ia lebih memenatkan dari main futsal. Percaya tak? Sebab utama, kamu lebih cepat neves. Sama ada untuk elak dari kena tembak atau di sebabkan kena lari pantas untuk berselindung. 

Sungguhpun badan masih sengal-sengal, sikit lebam-lebam akibat dari paintballs sampai hari ini, kepuasannya memanglah sangat best. Tapi, kepuasan sebenar bila tengok member-member kamu cedera lagi teruk dari kamu. haha. Itu bermakna misi kamu untuk 'membunuh' musuh telah berjaya. 

Di bawah antara koleksi-koleksi gambar berperang. 


Antara skuad yang berjaya di tubuhkan untuk main paintball
Gambar-gambar semasa pertempuran. Orang yang paling tak hensem itulah aku. Samposmen. Cuba teka yang mana satu? 





























P/s : Main perang-perang pun dah double triple nervous, macam mana agaknya kalau mereka yang berperang betul-betul? Hmmm...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...