Saturday, June 25

Final Maharaja Lawak 2011 : Evolusi Juara Kumpulan Sepah

Dua tiga hari ni pasti kecoh dengan berita mengenai Maharaja Lawak. Sana Maharaja Lawak. Sini Maharaja Lawak. Buka paper Maharaja lawak. Status facebook semua mood Maharaja Lawak. Tengok YouTube video Maharaja Lawak di 'suggest'nya. Bila Google pencarian terhangat Maharaja Lawak. Buka blog semua update pasal Maharaja Lawak juga. Pergi kedai kopi pon juga Maharaja Lawak. Ahh!

Balik-balik berita sama yang di ceritakan.

'Sepah menang final Maharaja Lawak. Yahoo'
'Apsal Jozan tak menang Maharaja Lawak?'
'Pecah perut di buatnya tengok final Maharaja Lawak'
'Juara Maharaja Lawak dapat RM 350, 000. Wow! Banyaknya'

Seperti yang sedia umum Juara Final Maharaja Lawak 2011 menjadi milik kumpulan Sepah. Kedua Jozan. Ketiga Nabil manakala kumpulan Jambu tempat terakhir.

Jika nak tengok final Maharaja Lawak klik sini. Kalau nak tengok video penuh Maharaja Lawak tengok sini. Kalau nak saksikan Kumpulan Sepah Juara Final Maharaja Lawak klik sini. Dan sini. Eh sini pon ada. Jap! jap! sini lagi. Sini pon boleh. Sini daa...Aiseh! Banyaknya sini. haha

Ok. Sorry. Serius sikit, tak payah gaduh-gaduh. Dekat rumah ada internet kan? Broadband ada? So klik GuaTv.  Kalau yang nak pelbagai versi klik Youtube. Setel.

Tak boleh tengok ke? Oh! I see. Internet lembap gilababi kan? Meh sini nak terang secara ringkas apakah yang telah berlaku dalam Maharaja Lawak. Bagaimanakah kejayaan Kumpulan Sepah sehingga di nobatkan Juara dalam final Maharaja Lawak 2011

Setiap sesuatu ada permulaan dan pengakhiran. Dalam Maharaja Lawak pon begitu. So, I called it as Sam Darwin Evolution Theory's. See the picture below.

Itulah yang telah berlaku dan memberi kejayaan kepada Kumpulan Sepah. Mengadaptasikan budaya seharian ke dalam lawak jenaka. Tapi bagaimanakah cabaran peserta-peserta sebelum memasuki final Maharaja Lawak dan seterusnya di nobatkan sebagai Juara Maharaja Lawak 2011?

Mengikut Sam Darwin teori semuanya telah di rancang. Manusia di jadikan sebaik mungkin. Di mana kehidupan di muka bumi ini bermula dari zero sehinggalah mempelajari setiap apa yang berlaku. Sesiapa yang bijak menggunakan dan memonopoli sesuatu dialah yang berkuasa. Yang lain hanya akan tetap seperti sedia ada.

Keputusannya, projek ini telah di lancarkan dan menemui kejayaannya. Ini antara contoh paper work pada episod final Maharaja Lawak 2011. Carta aliran menerangkan serba sedikit.




























Sudah faham? Terima kasih. Evolusi akan terus tetap berlaku. Seperti teori Sam Darwin yang menggunakan teknologi sains sepenuhnya dalam menteliti keadaan yang berlaku semasa. Sam Darwin or not?



P/s : Best kan Maharaja Lawak? Terbaik. Ops! 

8 surat:

AZRI said... [Reply]

perghhh..
analisa panjang lebar





http://azrijohan.blogspot.com/

hanjila said... [Reply]

utk menjadi yg terbaik, evolusi adlh perlu...

bg sy, blogger sam adlh seorang genius...

Sarah Amaline said... [Reply]

cool story bro :)

.:Wawa Awlas:. said... [Reply]

sepah mmg lawak kotttt.. ;p

isaacismael said... [Reply]

teori kau complicated la.

hahaha..

belogkiter said... [Reply]

baru nak tengok.. dah final pulak

Aween Ashlee said... [Reply]

aku suka ang ikut teori tuh..aku mmg doa selalu supaya sepah menang...aku syg depa,depa wat lawak ikhlas.

mmg pengganti citer bujang lapok n do re mi.hahhhahah.lap sepah lebih r.

Adam Aizad said... [Reply]

tahniah sepah..rezeki anak sulung hehehe
ademncats

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...