Saturday, June 11

Indahnya : Salahkah Perempuan berbogel?



Perempuan oh perempuan. Indahnya. Kenapa semua semakin cantik. Semua semakin mengiyurkan. Semua semakin menggoda. Alangkah seronok kalau dapat lihat kamu sekalian berbogel. Kamu sekalian menari di depan semasa kebosanan. Melihat kamu tanpa seurat benang sambil berposing menguntumkan senyuman indah.

Ah! Seronoknya tak terhingga. Ciptaan yang indah biar di kongsi bersama. Bukankah perempuan di cipta untuk lelaki. Perempuan ialah hidangan bagi kaum lelaki? Salahkah perempuan berbogel?

Malam yang bosan. Baring-baring sambil tengok tv. Channel 106…tak menarik. Apa ni ustaz membebel-bebel. 801…bolasepak review final Kelantan lawan Terengganu. Tak ada cerita lagi menarik ke nih? 555…sejarah kuno apakah? Ah…1..3…2…haha. Kelakar sial. Nak pecah perut di buatnya. Macam gampang. Aih tengah syok layan, kacau betul la iklan ni. 

Erm. 105…Tang! Tang! Tang! Oh Akademi Fantasia (*musik lagu akademi fantasia kedengaran). Fuh! Mantap sial. Bontot lentik. Muka cantik. Depan membonjol. Aih. Seronoknya. Hehe. Aiseh! Baru nak layan feeling  iklan lagi rupanya.

ON laptop. ‘Adinda Evans Bangga Lakukan Seks.  Dipetik dari blogspot seorang budak remaja suka lakukan seks dengan teman lelaki…bla…bla…bla’. Macam best je. Terfikir kan ke bagus kalau aku dekat tempat boyfriend dia. Bestnya. Dapat makan free.

Tak boleh jadi ni. Terus sambar towel yang tersangkut dekat kerusi dan bergegas masuk ke bilik air. Di tenungnya sabun yang terdiam kaku. Alangkah rugi kalau di biarkan macam tu je. Fungsi sabun sebenarnya tidak di guna sebaik mungkin. Rugi-rugi. Baik main dengan buih-buih lagi seronok. Sambil bayangkan seorang perempuan.

Lega dan segar rasanya. Dah lewat malam ni. Baring di hujung katil, kaki terlunjur di silangkan. Tangan kanan di letakkan di dahi. Sambil berfikir esok nak buat apa ye? Akhirnya, terlelap sendirian.

ATM Bank. Keluarkan sedikit duit. Barang harian banyak yang sudah habis. Nak kena beli semua semula. ‘Promosi, Promosi. Diskaun sandal 50%, 70%, 30%. Blouse import. Ya import. Just for today.'

Penat rasanya berjalan-jalan. Perut terasa lapar. Sementara menunggu order sampai, pandang sekeliling. 

Sebelah kiri sepasang couple berpegangan tangan mesra. Hati berbisik seronok rasanya kalau aku ada awek. Tak la keseorangan macam ni. Huh! Bertentangan di depan pula sekumpulan perempuan sedang ketawa keriangan. Eh! Apa tu? Ops! Sorry, Tertengok la. Hehe. Putih melepak segala macam lurah. Geramnya. Rasa macam nak babab manja sorang-sorang je.

Checklist. Ok barang semua ada. Tangan di selupkan ke dalam poket. Perbetulkan apa yang patut. Apsal terasa bulat kat hujung ni. Apa ni. Aih banyak la pula duit syiling hari ni. Akhirnya jumpa juga kunci kereta yang di cari. Memandu balik ke rumah.

Lagu Avril Lavigne kedengaran di radio. Jalan hari ni kurang sibuk. Kurang sikit rasanya penat nak tempuh trafik jam seperti seharian hari-hari lepas.

Kprrittt!!!! Damn it! Nasib baik sempat brek. Huh lega. Tak sedar rupanya trafik light telah bertukar warna merah.  Sambungkan perjalanan. Terus memerhati keadaan sekeliling. Melihat gelagat warga kota membeli belah, menikmati keindahan bangunan baru tersergam indah serta kelihatan beberapa remaja sedang melepak.

Siapa tu? Fuh! Lawanya. Rambut blonde dengan berlegging. Virus e-coli bergetar-getar, meresap tersentuh jiwa. Benjolan terserlah putih gebu. Di sinari pula sinaran matahari. Tak tahan ni. Tak tahan! Semuanya kelihatan mantap dan padat. Ahh!

Ping! Ping! Ponggggg!!! Tidaakkk… Tertiba semuanya menjadi keras dan padu…



*Updated : Punca utama kemalangan, mangsa gagal mengawal kenderaan dan di sahkan meninggal kerana hilang kawalan dan mengalami strok serta ejakulasi kekejangan semasa memandu...


P/s : Perempuan oh perempuan. Indahnya.

Gambar : Google

5 surat:

syrupmasin said... [Reply]

Perempuan oh perempuan..ishhh2..

mushroom said... [Reply]

perempuan mmg indah kan :)

Panglima Muda said... [Reply]

kerana keindahan itulah maka dibolehkan kawin 4 supaya tak merapu dana ke tempat lain. Janganlah tanya tentang mampu tak bagi makan sebab banyak perempuan lebih mampu dari lelaki. Namun perempuan sekarang tak suka dimadu menyebabkan suaminya panjang semua bukit bukit dan gunung ganang , curi curi makan...alangkah indahnya curi makan dengan kereraan para isteri yang mahu masuk syorga

Mrs. ShuN Ju said... [Reply]

erk..... kene kawen cepat Sam...!
follow me http://sweetsourmemoir.blogspot.com

Chegu said... [Reply]

hahah, macam2 bro

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...