Monday, May 30

Champions League : Jamming Cara Barca Toons

Semalam letih lepas balik dari Presint 3, Putrajaya. Memang ramai orang. Akibat keterpaksaan terpaksa juga temankan member. Tapi bukan untuk perhimpunan sejuta belia. Dan bukan juga untuk tengok persembahan artis K-Pop dan Cosplay show. Malah apatah lagi untuk tengok perlumbaan Cup Prix masa tengah hari rembang. Sorry. Mak aku tak kasi main panas nanti kulit jadi gelap. 

Akibat banyak jalan yang di tutup, aku terpaksa berjalan kaki mencari-cari dewan Seri Siantan Presint 3, Putrajaya. Dewan yang bertentangan dengan Istana Perhakiman dan bersebelahan dengan Classic Cars Roadshow. 

Jalan untuk ke sana banyak yang terpaksa di tutup untuk memberi laluan kepada aktiviti-aktiviti perhimpunan sejuta belia. Damn!

Akhirnya jumpa bangunan yang di maksudkan. Naik lif ke tingkat 2 dewan. Majlis kenduri akak member aku sedang berlangsung. Pengantin sedang bersanding di pelamin. Sejuk sikit duduk dalam dewan berhawa dingin. Lepas makan nasi kenduri sampai kenyang terus balik rumah. On laptop.

Rasanya dah beberapa hari sejak Champions League di mana kemenangan Barcelona 3-1 ke atas Manchester United. Tapi berita mengenai kejayaannya desas-desus terpapar sana-sini. Kegembiraan yang memang layak di raikan.

Cuma kelakarnya bila kebanyakkan hardcore melancholia fans tidak dapat menerima dengan hati terbuka. The loser one.

Untuk tidak menambahkan lagi kekecewaan dengan melihat piala di arak mengelilingi bandar semasa menaiki bas. Gambar-gambar yang terpampang di dada akhbar. Jadi mari berjamming cara Barca Toons. Chill!




P/s : Cool suda. Why so see...riouus...

0 surat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...