Saturday, May 14

Victoria : Perempuan 15 Tahun Sangap Seks

Bohsia, chia, minah ronggeng walau apa label sekalipun lebih tepat bagi aku ialah betina garik. Victoria baru injak 15 tahun (2007), seorang super-matured, sangap seks dan player habis. Buktinya, lebih 300 orang laki pernah rasa her beef curtains.

Siapa yang sudi layan dan buat seks dengannya tidak kira tempat, dengan hati yang rela dia akan memberi. Pemurah beb. Motifnya hanya satu untuk mendapatkan anak. Akibat air banyak naik kepala, mak sendiri pon dia dah tak hormat. 



P/s : Simpati aku dengan dia, nak dapat anak sikit punya susah. Rakyat Malaysia memang bertuah. Pasangan yang ubun tak keras lagipun, bila beromen senang-senang je dapat anak. Sampai lebihan produksi. Siap boleh buang-buang lagi. huh~

9 surat:

SyedGraphiX said... [Reply]

hahahaa. bongoknye laa dia ni! tapi dulik hape.. dia bukan islam. lantak pi la dia. keh keh

Kalaulahh aku seorang guru.. aku akannn.. haaa. cbe baca. HAHA :P http://www.syedgraphix.com/2011/05/segmen-kalaulah-aku-seorang-guru.html

Wuucin said... [Reply]

kesian kat mak die...

Az-Zahra Fauzee said... [Reply]

dahsyat gile..
nak anak sampai cm2 sekali....
Ooo...emm..jii...

Cahaya Mata @ Nurul Are Inn said... [Reply]

Ne manusia ke?
mcm ne pn ade...

alien said... [Reply]

dia misti kurang kasih sayang
pastu dia selalu kene tipu ngn laki kot
kesian dia ni
ape laa..
ngn 300 orang tadapat bebi
dia pakai protection kot

! Sam Posmen ! said... [Reply]

@alien. once you try it you would never do without it #durex

Aerol Hafiezi said... [Reply]

weih sam,aku copy entry ni tau.. .aku akan letakkan sumber nya sekli.. no worry

! Sam Posmen ! said... [Reply]

@Aerol Hafiezi orite. copy jela. takde hal lah :)

Anonymous said... [Reply]

buat ngan 300 orang x dpt bebi?...

aku rasa dia tale kat juboq mana nak dapat anak hahaah....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...