Sunday, May 29

Barcelona vs Manchester United : Marble Arch Projection Champions League

Layar skrin besar akan terpampang di setiap cerok. Semestinya malam ni pekerja kedai makan terutama dekat maple tak menang tangan. Suasana happening yang berkemungkinan berlarutan akan sampai ke pagi. Sorakan meriah dan kegembiraan akan kedengaran. Pak Polisi sibuk dengan operasinya. Better sibuk dengan betting. Akhirnya, tak mustahil pergaduhan mungkin berlaku.

Peritnya Manchester United terpaksa menerima kekalahan ke atas Barcelona. Gol Lionel Messi dan Eto'o menyebabkan trofi Champions League terpaksa di lepaskan. Itu yang terjadi Manchester United kalah 0-2 ke atas Barcelona. Tapi itu 2 tahun lepas punya cerita. 

Pagi ini 29 May 2011, sekali lagi di Wembley pertemuan ulangan final Champions League 2009 bakal berlangsung. Misi balas dendam antara dua kelab terkenal. Bagi Manchester United, ini merupakan final ketiga dalam masa 4 tahun dan Barcelona pula jika menang merupakan kemenangan ketiga dalam 6 musim.

'Josep Guardiola - Main time final dua-dua team nak menang, dua-dua team akan bermain baik, dua-dua team saling buat serangan. Akhirnya, dunia akan imagin inilah final yang terbaik'
'Sir Alex Ferguson - Eh! eh! shut up you!'

Untuk die hard fans kedua-dua team pasti tertunggu-tunggu game ni. Apapun semua bergantung kepada keputusan akhir perlawanan.

Bagi spesis macam aku ni yang tak menyokong both team pasti terpinga-pinga nak menyebelah yang mana. So, sementara menunggu, apa kata layan dulu video Barcelona vs Manchester United Marble Arch Projection ni. Serius cool ! 




P/s : Harap-harap Barcelona win. Manchester United singkirkan Chelsea siapa suruh. haha


Updated : Barcelona 3-1 Manchester United. Jaringan gol Barcelona oleh Pedro Rodriguez '27, Messi '54, Villa '69 dan Manchester United pula hasil jaringan Rooney '34. Tahniah

2 surat:

shafiq ahmad said... [Reply]

nah untuk sedara..jangan marah ye

http://fiqnography.blogspot.com/2011/05/man-united-kalah-tapi-2nd-place-yang.html

Nisa' said... [Reply]

Haha, I'm not a die hard fan of both teams. Ikut je~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...