Monday, July 25

Kelakar : Budak Perempuan Sangap Nak Kahwin

'Menjelekkan bila seorang ibu menyalahguna dan memvideokan kelakuan anaknya yang dalam kesusahan'
'Sangat kelakar. Bila seorang budak perempuan sangap nak kahwin. Tapi budak laki pula yang menolak'
'I will marry you!..umur 6. I will divorce you!...umur 20 tahun'


Ini merupakan antara komen-komen yang di kecam oleh orang ramai mengenai video di bawah. Sebelum ini aku ada post entri mengenai seorang remaja 15 tahun, Victoria yang sangap seks, yang telah bersetubuh dengan pelbagai jenis lelaki.

Video kali ini pula, penceritaan mengenai seorang budak perempuan yang sangap dan mendesak untuk berkahwin dengan seorang budak lelaki lain. The desperate little girl buatkan budak lelaki tersebut terasa nyilu sampai meleleh segala jenis air dek  kerana tak sanggup nak kahwin dengan kekanda sendiri. Drama tragis bermula. Sila layan dulu video di bawah ini.


Apa kata kamu? Sesetengah orang ada yang rasa agak kelakar dan ada yang menyalahkan ibunya kerana buat video tersebut. Bagi aku mungkin pada mulanya agak kelakar. Tetapi bila di fikirkan balik agak weirdo bagi sepasang adik beradik berlakuan seperti itu. 

Dalam perspektif lain ada benarnya jika situasi ini di adaptasi kepada orang dewasa sekarang. Dunia dah berubah. Orang perempuan lebih cenderung untuk mengorat lelaki dahulu dan lebih aktif dalam bercinta. Betul tak? Perempuan lebih lantang bila menyuarakan sesuatu? So...



P/s : Sila jadi seorang yang normal. Masa kecik jangan menggedik dan pervert sangat. Bila dewasa baru segera tunaikan kewajipan zahir dan batin kamu. 

7 surat:

Anonymous said... [Reply]

Hish. Pelik lah keluarga ni. Si abang dah ikut ajaran betul dah. haha. Btw, Nice info. :)

Unknown said... [Reply]

rosak la budak ni..hahaha..
alahai budak2 mmg pelik2 kut

Fatin Farhana Binti Ramli said... [Reply]

gile ar..parents diorang tu ape ha??

yunZatie said... [Reply]

pompuan semakin berani la sam

Unknown said... [Reply]

giloo budak pompuan tuh..

Syafiq Mokhtar said... [Reply]

Assalamualaikum saudara.. alhamdulillah..terima kasih di atas kepekaan saudara dan memberi pendapat yg sangat2 menyedarkan saya :) dan mengingatkan sy balik.. saya berterima dengan hati terbuka..benar setiap pandangan en.sam suarakan.. dulu sy pernah suarakan pertanyaan pada ustaz sy, mengapa terjadinya kefahaman baru? seperti golongan yg menafsir hadis melalui ayat.. ustaz sy kata Al-quran dan Al-Hadis itu bahasa tinggi..xsemuanya boleh ditafsir sambil tutup mata dan minda..betul sekarang baru sy sedar.. salam ukhuwah buat saudara en.sam..syukur ada orang yg peka seperti en.sam..
btw nice.. terima kasih sgt2..

! Sam Posmen ! said... [Reply]

tq =) @TheSyafiq Mohktar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...