Wednesday, April 27

Samposmen : Saat-saat Terindah

Lagu ini di tujukan kepada insan yang pernah mengusik hatiku suatu ketika dahulu. Terimalah Saat-saat Terindah. Silalah mengutuk. hehe



11 surat:

hans said... [Reply]

hahaha
memang ngantuk juga lah dengar
kuikuikui2

alienelliz said... [Reply]

hans!! mmg ngantuk..hehe tapi susunan ayat dia best! hehe

alienelliz said... [Reply]

ni lirik lagu..patut best..haha

phycrewz said... [Reply]

besh apa lagu ni..layan je..

! Sam Posmen ! said... [Reply]

hans : ok la tu nanti kalau malam-malam baru dengar. baru nyenyak tidur :P

alienelliz : lirik dia memang best, cuma penyanyi dia je kureng sikit. hehe

phycrewz : tq :)

ayanuts said... [Reply]

wwaahhh xsgka abg sam jiwang gak ek..he..he..slalu aku dgr lagu ni patplohpat kali..he..he..serius layan

seminggu sekali said... [Reply]

sure bring back the memories kan? :)

Ummu Khaulah Hasan said... [Reply]

leleh leleh gitu ~

haha !

singgah dan follow sini..

lau sudi, abang posmen meh la datang singgah dan follow kite plak ;)

wish u luck ;)
thanks, benarkan saye komen kat sini ;)

! Sam Posmen ! said... [Reply]

ayanuts : sekali sekala kena jiwang. serius sangat boleh kena migrain nanti. haha

seminggu sekali : kenangan sukar di lupakan

Ummu Khaulah Hasan : nak komen banyak mana pon boleh. free kot

belogkiter said... [Reply]

lagu apa ni?

! Sam Posmen ! said... [Reply]

@belogkiter. rama band : saat-saat terindah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...