Tuesday, April 26

Kontroversi : Lady Gaga Jadi Gay

Kenapa gay menyeronokkan? Salahkah untuk menyukai sesama jantina? Aku suka menjadi seorang gay, bisexsual atau metroseksual. Ini di sebabkan sukar untuk mencari gadis idaman yang mempunyai ciri-ciri yang di tetapkan agama sekarang ini. Jadi dari memperisterikan wanita yang 'liar' baik jadi gay.

Pertama, tidak perlu risau untuk mengandungkan anak dara orang. Kedua, bebas berjalan dan berdating di tempat sunyi tanpa risau di tangkap khalwat oleh majlis agama. Ketiga, kalau ada awek pon menyusahkan kerana setiap kali kena jaga batas pergaulan. Leceh beb.

Pernah dengar nama Lady Gaga? Penyanyi yang popular dengan lagu kontroversi seperti Bad Romance, Poker Face dan Alejandro. Baru-baru ini Lady Gaga jadi gay. Betul ke? Tidak percaya ye. Rilex. Sebenarnya bukan jadi gay tetapi dia ada lancarkan single track terbaru bertajuk 'Born This Way'.

Dalam kenyataannya dia mahu mencipta lagu terkini mengenai gay dan berharap akan berjaya dan di terima baik oleh orang ramai. Senang cerita seperti mahu menghidupkan budaya gay atau istilah kampung menyukai jantina sama sejenis atau dalam agama Islam hubungan di luar batas tabi'e. Apa kata mari menyahut seruannya. Jom ramai-ramai menghidupkan budaya gay. Ada berani?

Di Barat gay merupakan perkara biasa dan di 'halalkan'. Di Malaysia juga tidak kurang hebatnya. Jika sedar budaya ini semakin menular secara pesatnya. Pusat-pusat hiburan untuk golongan gay juga banyak di tubuhkan. Tidak pasti di mana silapnya mungkin inilah jalan hidup yang ingin di pilih manusia zaman moden. Ibu bapa sudah penat mengasuh, membelai dan memanjai tetapi bila besar lain jadinya.

Bercakap pasal gay teringat isu DSAI (Datuk Seri Anwar Ibrahim) dengan Saiful yang heboh di beritakan. Terbaru isu rakaman video seksnya. Sudah tengok belum? Kalau belum, cepat-cepat pergi download. Rugi tak layan. Kalau yang belum baligh duduk senyap-senyap jangan menggatal nak tengok ok.

Sambung balik

Seperti biasa pelbagai kontroversi, konfrontasi dan konspirasi mengenai lirik-lirik lagu Lady Gaga yang di cipta. Pelbagai juga cerita mengenai artis ini yang berimejkan sesuatu yang ganjil, jelik dan pelik. Suatu identiti yang unik yang di tonjolkan. Mungkin sudah bosan maka perlu untuk mencari sesuatu yang baru. Maka isu gay di perlihatkan.

Setiap orang mempunyai pendapatnya sendiri. Bagi golongan biasa mungkin hanya menerimanya sebagai sebuah lagu. Track 'Born This Way' telah memperlihatkan sokongan dari gay-gay sejati serta juga menyebabkan tentangan dari golongan anti-gay.



























Malas rasanya nak mengkaji dan mencipta teori-teori konspirasi. Rasanya lebih baik kamu hayatilah sendiri lirik lagu ini 'Born This Way'.




























P/s : Suka atau tidak? Normal atau abnormal? Kamu pilihlah sendiri.





4 surat:

miss flora said... [Reply]

owh..ingat dia tukar jantina..

Farhana Jafri said... [Reply]

kalau otak dh xbetul.. ari tu lagu dy kne cut.. mngamuk dy ngn radio Malaysia.. hahaha pdn muke..

jemput singgah ANASAURUS :)

Unknown said... [Reply]
This comment has been removed by the author.
Unknown said... [Reply]

woi sam gambar lucah..try tengok gambar yang lady gaga tu angkat tangan..sebelah dia tu ada negro kan?tengok ketiak dia..berdaki..hahahahahahha..

kelucahan versi daki melampau..hahahaha..hitam beb dekat situ..potong stim bhai..

Pendedahan Exclusive :Adakah Ini Islam Dimata Dunia?
Edisi LabiLabi : Biawak Berharga RM3.75M
Edisi LabiLabi : Azhar Sulaiman Sangap...
BlogSHOP : SUPRA SKYTOP/Asics Onitsuka Deluxe/ Supra TK MURAH

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...