Monday, April 4

Isyarat Tangan : Di Sebalik Kaitannya Antara Mesir, Libya dan Malaysia

Selepas kejayaan krisis di Mesir di mana tumbangnya Hosni Mubarak, kita di kejutkan pula dengan apa yang berlaku di Libya sekarang ini. Konfrontasi untuk menyingkirkan pemimpinnya Muammar Gaddafi.

Di Malaysia sendiri kita tidak terkecuali dengan pelbagai provokasi. Adeh! Masalah-masalah. Ini mesti kerja orang-orang Freemason dan Illuminiti untuk mengawal kita.

Apa kaitan semua ini? Jom belajar isyarat tangan dahulu.

Di Mesir dan Libya genjatan senjata berlaku. Keganasan menyebabkan banyak pertumpahan darah di merata-rata tempat. Senjata-senjata di gunakan sebagai tanda protes.
Di Malaysia yang aman semuanya nampak normal. Seperti tidak ada apa yang berlaku. Tetapi di sebaliknya banyak provokasi berlaku. Pelbagai cara komunikasi yang di serapkan secara tidak sedar di gunakan untuk mempengaruhi kita. 

P/s: Jadi, mari kita sama-sama belajar cara 'isyarat tangan' Geek berkomunikasi. Tinggalkan Don Barzini punya style. Bagi yang tengah pening-pening lalat, buat-buat faham saja. Kalau malas faham, sila belajar isyarat tangan orang bisu ok :) Postoranzaa... 

Kredit gambar : thebizzare
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...