Friday, February 11

Siapa Mahu RM 50? Ini Bukan Contest!

Hari ini aku bangun pagi agak lewat. Dan sepatutnya aku kena masuk ofis pukul 7 jika syif pagi. Akibatnya hari ini aku begitu moody dan terpaksa take emergency leave.

Seperti biasa di pagi hari aku akan baca paper secara online. Cari apa yang pelik  yang berlaku dan informasi terkini.

Google search pasal topik yang aku cari. Tertiba aku tertarik dengan web ini. Yang kebanyakkannya semua orang kenali. Yang terhangat dalam top site Alexa iaitu Beautifulnara

Sambil aku troll semuanya berkaitan gosip artis di Malaysia. Tidak ada yang membuat aku tertarik dengan topik yang di bincangkan. Rakyat Malaysia memang suka pasal hiburan.

Aku pon malas nak buang masa lama-lama. Tapi masa aku nak meninggalkan page tu, aku tersenyum keseorangan. Pagi aku yang moody bertukar ceria. Aku terus refresh dan refresh. Adakah betul atau screen laptop aku yang kotor. Ternyata aku tidak silap. Memang betul.

Oleh kerana itu, aku ingin bagi RM 50 kepada sesiapa yang dapat cari apakah yang aku lihat. Ini bukan contest ok! Ini sumbangan ikhlas dari aku sebab membuatkan mood aku kembali ceria. hehe

Kalau sesiapa jumpa. Silalah email aku. Tak ada tarikh tutup pon. Carilah sampai jumpa! Share la dekat sesiapa pon pasal ini. Good luck! postoranzaa...

38 surat:

Nadzmer Azrai said... [Reply]

pergh, susah ni.... xde klu lain ke? hihi, saya dh penat jenguk website tu, tatau ape yg wat anda happy :)

! Sam Posmen ! said... [Reply]

Remzdan: klu nya kamu sendiri yang sudah menjawabnya :)

Nadzmer Azrai said... [Reply]

saya sndiri? wah, pening2, tape, saye try cari lg haha :)

! Sam Posmen ! said... [Reply]

yup. betul. takpe take ur time. takde due date pon :)

Nadzmer Azrai said... [Reply]

err, saye rse awak seronok psl movie review filem khurafat dalam wbsite beautifulnara tu kot haha :D

! Sam Posmen ! said... [Reply]

haha. movie tu pon tak tengok lagi. try to think differently! gud luck

atie said... [Reply]

suka sebab alexa ye site??haha...apalah aku merepek ni~

Tak menjadi said... [Reply]

gua tau beb, mesti lu baca entri pasal heliza. amacam?

! Sam Posmen ! said... [Reply]

atie: alexa? haha. nak buat apa
Barry Allen : entri heliza tu apa yang bestnya? nothing!

Tak menjadi said... [Reply]

peh mau tak sembahyang jumaat gua ini hari..kah kah kah!

Tak menjadi said... [Reply]

gua agak ni jawapan yang paling tepat! lu baru sedar yang lu terlayan beautifulnara! amacam?

! Sam Posmen ! said... [Reply]

haha. teruskan. banyak masa lagi.

atie said... [Reply]

dah tu??ke..sam posmen yg rompak nasha aziz??kikikiki

atau sam posmen suka heliza?lalalal

twinkletwinkle said... [Reply]

sbb u tgk gmbr p'puan chubby tu kan..

! Sam Posmen ! said... [Reply]

salah!

♛ Bini Ronaldo said... [Reply]

baju dia warna purple tu ada kesan air kan? Hahaha

! Sam Posmen ! said... [Reply]

kalau ada air dekat baju apa yang menariknya?

baiklah untuk maklumat ia bukan mengenai entri-entri ok. kamu carilah dari mana-mana page pon 'ia' tetap menunggu dengan setia :)

♛ Bini Ronaldo said... [Reply]

dah tu apa?Iklan 18SX kt tepi tu? -.-"

mie said... [Reply]

mau mencari dan teus mencari..

sabree hussin said... [Reply]

rasa gembira dan ceria sebab walaupun dah tau yang website ni membuang masa tapi rupa2nya sam pun spend time dekat website dengan agak lama jugak. betul?

Mr.Kerro said... [Reply]

psl fasha ptus dgn jejai kot..hehehe

! Sam Posmen ! said... [Reply]

Azra Rahman: iklan 18sx? pagi2 tengok benda tu buat apa. kalau malam2 ok la. hehe :)

mie: teruskan usaha kamu.

sabree hussin: salah la sabree. spend time sekejap je kat page tu. tapi masa nak tinggalkan page tu yang tetiba tersenyum sendirian :)

Mr.Kerro: biar jelah kalau nak putus pon. not my problem. hehe

! Sam Posmen ! said... [Reply]

ok memandangkan semua lebih tertumpu kepada entri-entri yang di terbitkan dan kamu pon mesti tak berapa suka asyik ke page yang sama je.

apa kata kamu print scrint pastu save. bila-bila free cuba la teliti sebaiknya. tidaklah membuang masa sangat :)

♛ Bini Ronaldo said... [Reply]

kenapa ya?aku nk try jugak!!

maybe sebab 0 Subcribers?

! Sam Posmen ! said... [Reply]

tittt...salah!

Mr Daha said... [Reply]

Aku try... anda heppy bila tengok iklan pasal "Acer AspireOne Happy" tu kan.. aku taw aku betul. bak mai rm50. nak beli domain. ha3. :P

http://mrdaha.blogspot.com

Firdaus Kasim said... [Reply]

50 dah leh keluar check ekh?

Tak menjadi said... [Reply]

gua tau dah jawapan setelah bertapa itu hari. income nuff lu dah boleh cash! ye dak?

hana said... [Reply]

haha..
xde pe2 hint ke??
payah la gini..
=D

! Sam Posmen ! said... [Reply]

Mr.Daha: iklan? haha. hari-hari tengok dah naik cemuih la.

Barry Allen: income nuff baru je ada bape sen. nak beli gula pon xlepas. aih aritu tak dapat petunjuk ke pegi jumaat. ni pegi ke tak ek? haha

hana: cuba baca dari 1st comment. dah macam2 hint bagi :)

Sham said... [Reply]

gembira paris hilton masuk islam...
MU menang malam tadi...
minyak naik harga...
krisis mesir tamat...
dapat BE nuffnang...

eh punyalah banyak jawapan...tp mesti semua tak betul kan..? agak dah...

Mrdaha said... [Reply]

Aku cuba lagi!! ha3.. setelah mengkaji dan menelaah blog beautifulnara selama berjam-jam aku rasa ko happy sebab Website Beautifulnara tu macam sebijik dengan ko! ha3.. bangga beb. :D


Latest Entry Wajib Baca:
Pemilihan Logo dan Moto Group Blogger Malaya (Contest)"

! Sam Posmen ! said... [Reply]

Sham: tak sokong MU la :P
MrDaha: sama sebijik dekat mananya?

good_boy said... [Reply]

ahahaha..aku tau dah..dia email ko,mintak no telefon ko..aha

! Sam Posmen ! said... [Reply]

good_boy: ek? am not gayboy! kalau si tunang abg nara tu yang minta no fon aku, memang boleh accept la. haha

Nadzmer Azrai said... [Reply]

setelah sekian lame, saya datang mencuba lagi heee :) adakah pasal lambang smiley kat bhgian bawah site beautifulnara tu? hahaha, main teka je ni :)

! Sam Posmen ! said... [Reply]
This comment has been removed by the author.
! Sam Posmen ! said... [Reply]

tahniah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...